Category Archives: Tips

PENGUNDI ATAS PAGAR : FAKTOR DAN TIPS MENGUNDI

Kurang dari tiga minggu lagi kita akan melangkah ke hari mengundi yakni pada 9 Mei seperti yang diumumkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya baru-baru ini. Pelbagai manifesto dari kerajaan Barisan Nasional, Pakatan Harapan dan PAS telah dikeluarkan, aktiviti memperkenalkan calon turut giat dijalankan, perang bendera dan poster turut hangat digantung dan dipamerkan di sana sini dan kini hanya menunggu giliran pengundi

Read more

#TIPS MELANCONG : ASTAKA MOROCCO

Assalamualaikum dan hi !!! Kemanakah kita? ASTAKA MOROCCO uollsss… First time sebenarnya Cik Bib datang ke Morocco Pavilion…tempat orang kan? hihi Tapi bagi Cik Bib walaupun berada di sini, rasanya seperti berada di negara Morocco.. Biasanya Cik Bib lalu je kat kawasan ni, ulang alik balik keje tapi tak pernah pula nak masuk dalam ni…ntah kenapa tiba-tiba beberapa hari yang

Read more

TIPS MELANCONG : KAKIKU KE..TAMAN ECO RIMBA PARK!

Memandangkan Cik Bib suka dengan keindahan alam…jadi Cik Bib mengambil kesempatan cuti hujung minggu untuk berjalan-jalan dalam kota sahaja… Bosan juga duk umah je dan tak buat apa2 kan? Cik Bib pun ajak lerrr sahabat yang memang rapat dari zaman kampus jalan2 g Taman Eco Rimba Park Bukit Nanas..macam2 kitorang plan sebenarnya, nak pegi sana-sini… Tapi tak nak ke mana…Untuk

Read more
« Older Entries